A personal matter

Mocna to była książka. Cała akcja powieści toczyła się dla mnie jakby we śnie. Chodzi mi o to, że zupełnie nie jestem sobie w stanie wyobrazić, żeby to co się działo w książce mogło się wydarzyć faktycznie w życiu. To według mnie częsta przypadłość książek, ale cóż zrobić.

Zwłaszcza, że poza tym jest tu naprawdę nieźle. Przede wszystkim ważna tu jest tematyka. Podjęty został problem podjęcia odpowiedzialności. I cóż, zgadzam się z autorem, że trzeba ją podejmować w trudnych sytuacjach, mimo że może nie jestem najlepszą osobą by to mówić. W końcu żadnej odpowiedzialności obecnie nie mam🙂

Leave a Reply

