Modern Romance 

Myśleliście, że już mnie tu nie zobaczycie, skoro właśnie Was pokonałam? NIE. Będę tu, każdą kolejną reakcją przypominając Wam o Waszej niekompetencji. 

Modern Romance trochę oszukałam, bo odsłuchałam jako audiobooka. Dlatego też nie liczy się do mojego podstawowego challenge. 

W ogóle bym po nią nie sięgnęła, gdyby nie dwa czynniki. Po pierwsze, dudu powiedział mi że to napisał ten fajny ziomek z tego serialu, którego co prawda nie widziałam, ale dudu widziała i twierdzi że jest zajebisty. Po drugie, była łatwo dostępna w formie audio i czytana przez autora, który podobno jest fajny i śmieszny. 

Przesłuchałam więc. I bardzo mi się podobało. Książka jest rzeczowa, ładnie pokazuje jak wyglądało życie randkowe kiedyś i jak wygląda dziś. Mamy wywiady z ludźmi, mamy statystyki, bo wiadomo że ludzie będący częścią statystyki często kłamią (albo mówią nieprawdę nie zdając sobie z tego sprawy). Wygląda na to, że całość była przemyślana a nie wyssana z palca. 

I ten fajny śmieszny koleś co to napisał podobno jest komikiem. I było komicznie, wydaje mi się że dlatego że on tego chciał, więc propsy też za to. 

All in all, nice.  5/7 would read again. 

Leave a Reply

