Modern romance

Socjolog i komik piszą książkę o współczesnej miłości, co mogłoby pójść źle?

Z początku byłem mocno sceptyczny. Nie dość, że znam już całkiem sporo badań w tym temacie, spodziewałem się żenujących dowcipów i sterty “porad” dla redditorów w fedorach.

Na szczęście moje obawy się nie potwierdziły. Poznałem mnóstwo interesujących statystyk, badania przedstawiono całkiem rzetelnie, a w każdym pogłębionym temacie Aziz starał się skonsultować z ekspertem w tej konkretnej dziedzinie. Dowcipy czasem wydawały mi się nieco wymuszone (ramen), ale generalnie bardzo dobrze się też bawiłem. Książka miała też przemyślaną strukturę i sporo wartościowych idei.

Jedyną “wadą” była treść tego, co mówili ludzie. Facepalmowałem na każdym kroku, np. po takim kwiatku: “Czekam zawsze 2x dłużej z odpisaniem niż on. Może to głupie, ale ja uważam, że skoro i tak gramy w grę, to ja muszę wygrać.” Jaką grę tępa maso? W kto zaprezentuje się jako bardziej niedorozwiniętego chatbota?  Mój Boże, nie ma dla nas ratunku.

Ostatecznie muszę powiedzieć, że treść znacząco przekroczyła moje oczekiwania, 8/10  polecam znajomym.

 

 

Leave a Reply

