Etymologicon

Po długiej przerwie spowodowanej, dla odmiany, popsutym kindlem, wracam do gry😀

Zdaje się, że reagowałem już na łamach naszego bloga na książkę o podobnej charakterystyce. Niby wszystko fajnie. Śmiesznie, ciekawie, dużo się mogłem dowiedzieć. Każda cyniczna kobieta to etymologicznie suka, pieniądze to potwory i trzeba się ich bać, a miłość to nic – wszystko napisane lekko i dowcipnie, świetnie się bawiłem.

Jednakowoż, ja oczekuję od książek czegoś więcej, tego uczucia po lekturze, że doświadczyłem czegoś głębokiego i wartościowego. Sam “fun” to tak może 50% całego doświadczenia. Z tego powodu daję 6.5/10. “The professor and the madman” może nie miał tyle humoru, ale pod względem artystycznej wizji bije tę książkę na głowę.

Leave a Reply

