Ethymologicon

Moja reakcja miała się skupić na zjechaniu książki za brak źródeł, ale niestety pod koniec autor wytrącił mi z ręki ten argument i teraz nie do końca wiem o czym mam pisać. Więc zacznę od tego, że chyba jest legit, bo rzeczy pokrywa się z tym, co już wiedziałam (chociaż nie wiedziałam za dużo więc to nie jest dobre kryterium) i źródła też wyglądają nienajgorzej.

Bardzo mi się podobał ten “blogowy” format. I, nie wiem jaki jest techniczny termin, “kołowa” budowa. Dzięki temu że blog książka nie wciąga za bardzo i można było ją bez problemu czytać w tle do wykładu (którego nie słuchałam). To nie znaczy, że nie jest interesująca. Po prostu po skończeniu jednej strony nie musiałam absolutnie biec do następnej. Ale mimo wszystko książka okazała się dużo bardziej interesująca niż się zapowiadało.

Leave a Reply

