The Long Walk

Właściwie większość tego co mam do powiedzenia na temat tej książki napisałam już na każualach. Nie przekonała mnie historia. Nie przekonało mnie to, że oni przystępowali do tego marszu wiedząc że ich szansa na przeżycie to <1% (i nigdzie nie jest podany jakikolwiek powód dla którego chcieliby to zrobić). Nie przekonała mnie końcowa scena Stebbinsa. Zirytowałam się bo zbejcił mnie Stebbins, który na początku brzmiał na rozsądnego człowieka a potem zaczął zachowywać się jak typowy 13-letni gracz w lola (“ruchaj swoją matkę”).

Dudu trochę ma racji w tym, że fajnie byłoby porównać Kinga do antyutopii młodzieżowych zalewających teraz rynek, ale różnic jest zbyt wiele. Zaczynając od tego że wszystkie te antyutopie próbują wyprodukować jakieś tło dla sytuacji, a tutaj nic. Idą sobie. Przez całą książkę tylko idą.

Leave a Reply

