The Martian

Podobno przez to, że nie przeczytałam tej książki w <24h udowodniłam, że nie doceniam jej wystarczająco. Ale NAPRAWDĘ mi się podobała!😀

Mam wrażenie, że to taka książka, która raczej się podoba. Trudno żeby się nie podobała. Śmieszna? Check. Poważna? Check. Wspomniane “Life on Mars” Bowiego? Check.

Plus jeszcze wszystko wygląda na zgodne z rzeczywistością. Przynajmniej ta (ograniczona) wiedza, którą posiadam nie pozwoliła mi na znalezienie żadnych błędów w fizyce. Co praaawda prawo Murphy’ego działa może odrobinę za mocno, ale nie ma co narzekać, dzięki temu książka była ciekawsza.

Leave a Reply

