Fiasko, Stanisław Lem

Nie dla mnie hard science-fiction, czytam bez zrozumienia i męczę się niewypowiedzianie.

Nie rozumiem też struktury tej książki, co najmniej kilka epizodów wydaje się wybitnie przypadkowych, a główny motyw dzieje się całkowicie poza tym pierwszym, opublikowanym oddzielnie rozdziałem. Nic mi się tutaj nie zgadzało, szczegóły uciekały tak, że musiałam się do nich cofać. Mniejsza już nawet o pesymistyczny wydźwięk książki.

Nie bawiłam się za dobrze i cieszę się, że już skończyłam to czytać.

Leave a Reply

