The Tale of Duelling Neurosurgeons

Cudowna. Wspaniała. Genialna. Zabawna. Doskonała.

Choćbym do końca czelendżu nie przeczytał już żadnej dobrej książki, ta jedna uzasadnia mój udział w nim. Nie pamiętam kiedy ostatnio tyle się nauczyłem i dowiedziałem o sobie, przez cały czas bawiąc się jak nigdy.

W zasadzie każdy rozdział jest mind-blowing i to mimo, że słyszałem/czytałem już o wielu przypadkach w nich występujących. Nie tylko ze względu na to, że autor pisze o wielu ciekawostkach, których nie widziałem nigdzie indziej – narracja i sposób przedstawienia są o kilka klas lepsze niż w innych publikacjach o tej tematyce. Jest to też dzieło wymagające, zarówno pod względem języka, jak i koncepcyjnie (jedyny powód dla którego do skończenia potrzebowałem ok. 10 dni, a nie jednej nocy).

Gorąco polecam? Nie. Będę ZMUSZAŁ ludzi do przeczytania tej książki😛

Leave a Reply

