My Neighbour Totoro

Cute. Cutecute cute.

Taka trochę Alicja w krainie czarów. Najpierw idzie za białym mini-totoro, potem dziwny kotobus. Wszystko w takim dopey klimacie. Z jednej strony super-urocze, mięciutkie stworzonko, z drugiej ten przyklejony uśmiech i wielgachne zęby.

Nie wiem, czy nie jestem za stara na ten film (czy po prostu za bardzo zniszczona), ale wyczuwałam sporo pedo-vibe’a. Najpierw tata kąpie się w jednej wannie z dwiema córkami, potem totoro wabi małe dziewczynki na żołędzie. Dziiiiwne!

Ale przede wszystkim, bardzo podobało mi się przedstawienie relacji między siostrami. Bo to jest dokładnie to, co pamiętam z dzieciństwa. Agata biegała za mną wszędzie i próbowała mnie naśladować, a ja próbowałam udawać, że się nie boję jeżeli patrzyła. Dokładnie tak jak tutaj.

Leave a Reply

