Tropic Thunder

Ej, może to przez to że oglądałam ten film na delikatnym kacu, ale podobał mi się! Mimo że był tak kompletnie głupi. Może dlatego, że lubię filmy, które z założenia są głupie. Nie lubię filmów, które wychodzą głupie, mimo że miały być super-przekminowe (przykład: Incepcja). To oglądało się tylko i wyłącznie po to, żeby odżyć po całodziennym umieraniu.

Plus, KOPALNIA MEMÓW! “You went full retard. Never go full retard” albo dude thing. Jestem dzieckiem internetów! Uwielbiam memy! Przeglądałam imgura zastanawiając się dlaczego RDJ wygląda tak dziwnie i teraz już wiem.

Żałuję tylko, że nie obejrzałam tego w kinie. Bo reklamy na wstępie filmu są bezcenne i chciałabym później śmiać się z Kasi która dwie godziny wcześniej narzekała na to, na co schodzi dzisiejszy świat.

Leave a Reply

