Big Lebowski

Zdaje się że to, że byłam “dudem” a nie widziałam Big Lebowskiego było odrobinę dziwne. Teraz widziałam i nie jestem pewna, czy chcę być dudem. Nie no, jestem pewna że nie chcę być takim dudem jak Lebowski. Chociaż chodzenie cały dzień w szlafroku może mieć swoje zalety, jednak wolę spodnie. I jakieś perspektywy.

Fabuła fabułą, wszyscy próbują wszystkich wychujać. Ukraść milion dolarów, zajść w ciążę, zabić samochód Lebowskiego (biedny samochód Lebowskiego ;( ), ale najważniejsze jest to jak bardzo POPIERDOLONY jest ten film. Córka tego drugiego Lebowskiego widzi The Dude’a i myśli sobie “czemu nie, przecież to wspaniałe geny”. Trzech Niemców odcina palca u nogi dziewczyny jednego z nich tylko po to, żeby dołączyć do żądania okupu. Mimo że nawet nie mają laski, za którą żądają tego okupu. Jacyś goście sikają na dywan, inni wpuszczają zwierzątko futerkowe do wanny. A kiedy myślałam, że już wszystko widziałam, Lebowski dostaje w pysk i pojawiają się jego sny. Oczywiście nie są normalniejsze niż jego życie, o dziwo jeszcze bardziej kręcą się wokół kręgli.

Where’s the money, Lebowski?!😀

Leave a Reply

