The Book Thief, Markus Zusak

Nawet w pracy nie chciało mi się czytać tej książki. Temat niby fajny, niby narratorem jest Śmierć (zarobiona, niedoceniona❤ ), ale jakoś nic mnie nie porwało w tej książce.

Jakoś w połowie książki dowiadujemy się że najlepszy przyjaciel złodziejki umrze. Wtedy trochę mnie to ruszyło, ale zanim zdążył umrzeć w ostatnim rozdziale, przyzwyczaiłam się do tego na tyle, że w ogóle mnie to nie ruszyło. Cała książka jakoś mnie nie ruszyła. Chociaż obserwowanie, jak bardzo przerąbane mieli niemcy nie-naziści było fajne. Fajne czyli interesujące, nie miłe.

Może film będzie bardziej wzruszający? Bo o to chodziło, tak? Budujemy ekipę miłych ludzi (obv wszyscy mieszkańcy tej ulicy byli porządni, w końcu ma nam być przykro), a potem ich zabijamy?

Leave a Reply

